Praca

Praca 2017-04-20T09:44:55+00:00

Cześć,

Nazywam się Przemysław Jankowski,  jestem założycielem marki CJ Connect. Moją główną filozofią prowadzenia firmy jest budowanie relacji partnerskich zarówno z klientami jak i ze współpracownikami. Dzięki swojemu doświadczeniu wiem, że chęć pomocy, życzliwość i optymizm zapewniają niesamowite efekty w pracy, dają ogromną satysfakcję i sprawiają, że praca staje się pasją. I właśnie takich cech, poza odpowiednim przygotowaniem merytorycznym, oczekuję od członków zespołu. Wiem, że Twój czas jest cenny i dlatego przedstawię główne elementy współpracy ze mną w postaci klarownej listy.

Co oferuję?

  • profesjonalną pomoc i wsparcie w rozwoju zawodowym i współpracy z klientami
  • szkolenia z budowania relacji z klientem oparte o moje wieloletnie doświadczenie i wiedzę fachową
  • życzliwą i przyjazną atmosferę w pracy
  • przejrzystą i zrozumiałą umowę oraz partnerskie podejście do współpracy
  • wynagrodzenie płatne ZAWSZE na czas
  • program wzrostu wynagrodzenia
  • zapewnienie materiałów i pomocy do nauczania
  • regularne spotkania zespołu służące wymianie doświadczeń i tworzeniu nowych pomysłów
  • możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji
  • pracę w komfortowych warunkach
  • mega dawkę energii i optymizmu 🙂

Czego oczekuję?

  • zaangażowania i motywacji
  • pasji i energii do nauczania i budowania relacji z ludźmi
  • merytorycznego przygotowania do prowadzenia zajęć
  • uczciwości
  • aktywnego uczestnictwa w budowaniu marki

Jeśli uważasz, że spełniasz powyższe oczekiwania i  chcesz zacząć pracować w zespole, który będzie Cię traktował z szacunkiem i sprawi, że praca będzie przyjemnością – napisz do mnie na maila: p.jankowskiMAŁPKAcjconnect.pl, przez LinkedIn lub Facebook’a (linki poniżej). Umówimy się na spotkanie i wszystko dokładnie omówimy. Gwarantuję Ci, że współpraca ze mną pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i w pełni wykorzystać swoje możliwości.

Przemyslaw Jankowski